Sångfågel

Haha det lät nog inte så vackert igår när jag sjöng karaoke men det bjuder jag på=) Gårkvällen var kul i alla fall och det hade gått bra för Henrik med Signe och det hade jag räknat med men eftersom att hon brukar amma på natten så visste man ju inte riktigt hur mammig hon skulle bli men hon hade ju sin pappa så det gick ju bra=)

Nu sover hon lite middag. Jag har haft sovmorgon så skönt..Blir o slänga sig framför tv:n nu. Har en ganska fullspäckad vecka ur mammaledighetssynhåll i alla fall=)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Lena

Titta så duktig hon e=) Lilla sötgurkan;)

2010-02-07 @ 21:31:09
Postat av: Johanna

Hon är så otroligt söt er lilla dam =)

2010-02-08 @ 19:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0