Lördagmorgon

Jag o Signe är uppe nu men Henrik gick o la sig igen för idag är det hans tur att ha sovmorgon,vi brukar ta varannan gång när Henrik är ledig. Imorgon är det min tur och så ska jag ju ut ikväll med..

Igår var vi länge i stan för vi fikade när vi lämnade Stina och sen åkte vi till Henriks föräldrar också..Tittade på film när Henrik var liten bla..Fanns allt lite likheter mellan honom o Signe fast jag ser nog flera i nutid=)


När vi kom hem beställde jag en pizza sen blev det lite tv och dator innan läggdags.

Signe har sovit bra inatt *skönt*, kanske hittar hon tillbaka till sina gamla sömnvanor,hon har sovit sämre om natten ända sen hon var sjuk typ men inte inatt=)

Ha det fint!


Signe fick den här coola mössan med som hennes farmor stickat=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0