Krypa

I 6 månaders-åldern och däromkring händer det verkligen grejer. Signe har nu börjat gå upp i krypställning,ser jättegulligt ut. Hon har försökt ett tag men nu kan hon det ordentligt och hon har även försökt att dra fram benet till ett krypsteg, min lilla tjej.

Vi har även börjat lite smått med välling och hon ville verkligen inte ha det först men igår gick det ner nästan en hel portion och så har vi testat lite efteråt och hon verkar ta flaskan med välling. Tänker fortsätta amma ett tag till men ändå skönt att man kan lämna över till Henrik så han kan ta hela nätter med någon gång ibland (dagarna har gått bra då hon även äter purè). Så på lördag har jag tänkt att gå ut på lite fest är ju över 1 år sen...=)

Idag är det tänkt att jag och Signe ska hälsa på en mamma och bebis ifrån föräldragruppen=)Signe kan vara så fascinerad av andra bebisar, så roligt att se =)


Har inga mer planer för dagen, så det blir nog lugnt =) Städa lite kanske, ja så får det nog bli.. Kanske en långpromenad med =)

Ha det fint!




***********************************************************************************

Kl.14.30
Nu är jag och Signe hemma från en mamma-bebisfika. Det var flera mammor med respektive bebis så det blev extra trevligt=) Tänkte gå en långpromenad med Signe efertråt men de ville inte hon så jag gick hem istället. Tänkte ju städa som sagt men fastnar ju lite framför datorn, lätt hänt. Men lite ska jag få gjort i alla fall =)

Ha det fint! 


Kommentarer
Postat av: thina

Hehe, nu får du hålla koll på det lilla livet så hon inte kryper bort. :P

2010-02-03 @ 05:39:06
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ja du skulle se hur man får palla upp med kuddar om man lägger ner henne någon annastans en golvet=)

2010-02-03 @ 08:55:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0