Fullt upp och Saknad

Först tänkte jag inte skriva om detta på bloggen men eftersom att det som hänt tar upp en stor del av mina tankar så ångrade jag mig...Så svårt att inte låtsas om någonting. I alla fall så är det så att min äldsta moster dock inte gammal har gått bort. Går inte in på det mer än så men även om det var länge sedan jag träffade henne (ca 2 år) kan jag säga att hon är saknad och jag lider med hennes familj...

Jag blir ledsen när jag stannar upp o tänker på det som hänt..Jag låter mig sörja men tycker att det är extra skönt att ha mycket att göra för att skingra tankarna...



Idag är det full rulle.. Dagen började med en lång härlig promenad med andra mammor med respektive vagn och bebis. Promenaden avslutades med en kaffe på fiket. Mycket trevligt..

Signe har varit på 6-månaderskontroll och det gick finfint. Doktorn tyckte hon var stark=) Nu väger hon 7200 gram- nånting vet inte exakt och var 64,5 cm lång=)

Nu väntar jag på Malin som skulle komma o fika..Sen får vi se om mamma kommer en sväng..

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Josse

Det är så sorligt..livet är så orättvist ibland.. :/ Kramar

2010-02-09 @ 18:27:12
URL: http://yosofine.wordpress.com
Postat av: Johanna

Kram!

2010-02-10 @ 09:53:02
Postat av: thina

fy, va tråkigt. :(

2010-02-10 @ 19:24:44
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0