Fredag!

Signe sover i min famn nu men när jag lagt ner henne eller att hon alternativt vaknar ska här städas..I vardagsrummet kan man nästan tro det har varit en jorbävning i :O .

Ikväll ska vi käka pizza såå gott! Sen blir nog något gott till kaffet och programmet Solsidan som är ikväll.

Imorgon ska vi till stan för Stina ska på simskola..Jag o Signe ska till min lillebror och kolla in hans nya lägenhet under tiden..Efter det blir det shopping. Signe måste ha en ny overall, detta blir den tredje för säsongen.Hon växer ur dom helt enkelt,fortare än vad man kunde tro. Hon behöver även ett nytt påslakan-set. Så det hittar vi väl på IKEA. Kan tänka mig att vi käkar där med.Tycker det är super framförallt när man är en barnfamilj:)

Ha det fint!


Bild från en av alla härliga sommar-grillkvällar 2009. Härligt det är med
sommar. Vintern har sin charm med men sommaren är nog min favvo-
årstid..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0