Förlossningen igen.

Idag skulle vi till kuratorn men jag hade ont i magen så det blev en tur till förlossningen istället. Det sattes ctg igen bla och kollade tappen. Kuratorn kom ner och prata med oss när vi var på förlossningen så det var ju bra att det gick att samordna. Allt verkade bra i alla fall. Troligen beror det onda på att jag har så mycket fostervatten. Min mage kunde nästan jämföras med en tvillinggravid eller en som är i slutet av gravidteten. Skönt att allt var bra. Vi måste ju ringa till förlossningen så fort det verkar vara något då läget är som det är.

Efter fick vi mat hos svärmor och svärfar och det var jättegott. Nu känner jag mig helt färdig så det blir nog soffan och datorn resten av kvällen.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var rädd om dig jennie... Ser fram emot att få se lilleman men inte än =) Kram

2010-12-31 @ 14:07:58
Postat av: Jennie

Jag längtar också efter honom men det är inte dags ännu och vi gör allt vi kan för att hans ska vara kvar där inne ett tag till! Kram

2010-12-31 @ 15:55:11
URL: http://kampan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0