Påsken 2010

Ja nu är snart denna påsken slut. Jag har haft en trevlig påsk och igår firade vi påskafton hemma hos Henriks föräldrar. Det bjöds på supergod mat och efterätt. Vi gick även ut på en promenad i det härliga vädret när vi var där. Innan vi åkte dit gick vi på den traditionella påskmarknaden, det var trevligt det med=)

Tänk våren har precis börjat..Nu har man hela våren och sommaren framför sig..Såå Härligt! När snön kommer igen kommer jag antagligen tycka att den är härlig också men är det inte det som är lite av charmen med att bo i Sverige också =)

Här hemma hos oss har jag börjat plantera lite blommor i krulor här och där jag föredrar det framför att ha en massa land=) Är inte superträdgårdintresserad men gillar ändå att ha det mysigt och fint i den. I år är planen att köpa utemöbler till soldäcket med. Förra året hade vi lite ihopplock men i år hoppas vi på att hitta något snyggt =)

Ha det fint! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0