Lördag förmiddag

Jajemen idag ska det bli en riktig slappardag. Fixa något käk snart, kanske gå en promenad i solen se en film kanske. Nu på morgonen har vi haft kaffegäster trevligt.

Just det tänkte ta i itu med Signes kläder sortera och styra lite. Men får se Henrik är ledig imorgon också. Saker går lite fortare om man är 2 =)

Måste bara säga att babybjörnen känns som ett riktig bra köp. Tror jag anänt den varje dag sen vi köpte den.

Ska nog köra ett varv med dammsugarn med hehe..


Ikväll ska jag ta mig ett härligt skumbad och funderar lite på om jag ska slänga mig i solariet skulle behöva en uppfräschning ,hmm köpa hårfärg med kanske. Ja får se helt enkelt hur jag gör. 

Har ju massor av tid på mig men kanske att man skulle göra så här.

Lördag-
Dammsuga plocka undan.
Gå promenad och handla lunch och kanske något gott till kvällen.
Mera promenad till solariet.
Hem o färga håret.
Tappa upp et härligt bad.
Laga något gott.
Se en film.

Söndag-
Fixa med Signes kläder.
Promenad =)

Ha det fint!


Kommentarer
Postat av: Jasmine

Tack så mycket! Och detsamma :)

2009-09-19 @ 11:24:23
URL: http://jassenilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0