Grattis Lovisa

Min söta moster fyllde 25 år häromdagen så ikväll har vi firat henne, ätit massor av gott smörgåstårta och kakor *mums*. Blev inte så jättemycket fotgraferande för vår lilla sötnos hade lite "skrikfest" så det där med kort blev lite bortglömd för min del i alla fall men några blev det allt.

Efter kalaset ville min lillebror följa med oss hem och sova över tills imorgon och det är så skojigt..

Ha det fint!


Jag och min lillebror Johannes som snart blir 13 år.


Signe får hjälp av sin mormor på med jackan.



På kvällen har vi tittat på idol och druckit Oboy en av min och 
brorsans favvodryck =) 

Kommentarer
Postat av: Lovan

Tack så mycket ♥ Ska sätta upp min fina present idag :)

2009-10-10 @ 10:29:25
Postat av: Thina

Men shit, är Johannes 13 snart!? Hjälp, det var ju inte längesen han var en liten plutt och vi var barnvakt åt han i Hannäs.. :S

2009-10-10 @ 11:30:19
URL: http://tejjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0