Soliga onsdag

Ser ut att vara ganska fint väder idag men det kan ju ändra sig. Igår hade vi gäster på besök och vi grillade och käka glass trevligt,trevligt.

Har inte sovit något vidare i natt av olika anledningar o en av dom var kramp i vaden b l a, kanske var på morgonkvisten förresten . Jag väckte Henrik med ett aj aj hjälp mig trycka emot, kramp i vaden ! Han bara vilken ? Vänstra! Aj aj säger jag bara. Fick en till attack som jag klarade ut själv men det gör ont alltså är öm i vaden nu. Som sagt det är lite si o så med sömnen men jag kan ju vila när jag vill då jag är hemma =)

Idag vet jag inte vad man ska hitta på är otroligt seg i alla fall, skönt o bara ta det lugnt =)

O lilla bebis tror jag skruvar ner sig längre o längre ner känner henne riktigt lång ner ibland, men jag kan ju känna henne i hela magen typ , tryck i revbenen och sen långt ner i magen på höger sida på vänster sida osv =) Ibland känns röelserna ganska starka så man blir lite öm men det är så mysigt i alla fall =) Tänkte kanske lägga ut en ny bild på den stora magen sen =) Idag är det tre veckor kvar till beräknad förlossning =)

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0