Pysslig

Idag har jag pysslat en del, gjorde ett par "konstverk" hehe till lillans rum. Blev väldigt nöjd faktiskt.


Detta behövs: Sax, penna och tejp. Pappersark i olika färger. Ramar-
(dessa raringar hittade jag på netto för ca 40 kr styck, de går i lite
"gammaldags stuk" )





Såhär blev resultatet passar perfekt till små "prinsessor eller prinsars rum"
Man kan ju göra dom lite killigare om man vill mera "prinskronoraktiga"
 o så kan man ju byta ut färgerna till mer killiga om man känner för det =)
Fast jag tycker även att dessa kan passa i ett pojkrum.

Det var lite pyssligt o det tog ett tag innan jag "fick till" kronorna som jag ville men till slut så. Satte tejp på baksidan av de olika pappersdelarna så de inte skulle trilla loss, på så sätt kunde jag också justera hur dom skulle sitta för tejpen satt inte så hårt.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0