Hot,hot,hot

Ja är det inte underbart. Kom precis in från min lilla,lilla promenad och nu tror jag att jag strax ska sätta igång med städningen av undervåningen. Efter det blir det nog till att gå ut o sätta sig en stund med något kallt att dricka. Sen tänkte jag slänga in en färdig fryst fiskgratäng i ugnen (Keep it simple sometimes hehe) Riva lite morötter till och fixa lite vitlöksbröd mumsigt , tänkte ha maten färdig tills Henrik kommer hem från jobbet så kanske man kan åka direkt till sjön en snabbsväng om det inte blir sådär åskit som det var igår vill säga. Fattar det som att det var många som fick in regnet med. Vi klara oss från det i alla fall *skönt*

Ha det fint !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0