Hemma från utflykten

Japp nu är vi hemma från utflykten och har varit det ett tag men jag var helt slut när vi kom hem så jag drog på en dvd o la mig i soffan. Det var trevligt men Stina hade roligast (fast så ska det väl va hehe) Snart ska det fixas lite kvällsmat fyllda frallor *mums* visar sen =)

O här kommer lite bilder.


Man ser bättre från pappas axlar =) Pippi Långstrumpteater








För här kommer Pippi Långstrump !


Food


Jag ville ha korv, men det ser ut som jag tvekar lite hmm att ätas eller
att inte ätas. Det är frågan ? Kan säga att jag åt upp den hehe 

Kommentarer
Postat av: Thina

haha, du och stina ser ut som jättar vid det lilla huset. :P

2009-07-08 @ 22:23:18
URL: http://tejjna.blogg.se/
Postat av: Jennie

I know hehe

2009-07-09 @ 10:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0