Förvärkar

Har inte haft några förvärkar eller sammandragningar hittils. Visst det kanske har känts lite i magen ibland men inte så att jag reflekterat över det så mycket det kan ju var växtvärk o så med.
Inatt fick jag ialla fall ont långt ner i magen och det strålade ut i svanken typ (svårt o förklara) ringde i alla fall och fråga bm om vad det kunde vara nu i förmiddags , magen drog ju inte ihop sig så visste inte riktig vad det var men tydligen så kändes inte det så tydligt för alla eller nåt sånt. 
Har inte haft ont nu på dagen, det upphörde inatt. Hon sa att det låter som förvärkar och om det kommer tillbaka ska jag testa o vila men går det inte över efter ett tag ska jag ringa igen antingen till kvinnohälsan i åtvid eller i stan eller förlossningen. Hon sa i alla fall att om förlossningen skulle starta nu skulle de inte försöka stoppa den däremot är det ju viktigt att man kommer in i tid. 

Men jag tror nog bara det är kroppen som börjar förbereda/träna sig, kommer det tillbaka ska jag ha lite noggrannare koll på tiden och lyssna på barnmorskans råd. 

Jag är på dag 246 av 280. (87,9%).
Jag är i vecka 36.
Jag har gått 35 fulla veckor och 0 fulla dagar (v35+0).
Jag är i 8:e kalendermånaden.
Jag är i 9:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Jag är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Ons 19 aug 2009 
Jag har 34 dagar kvar till beräknad förlossning.

Ha det fint !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0