Humor

Alltså Signe är så rolig. Igår var Malin här och fikade och vi sitter o pratar och helt plötsligt börjar Signe skratta massor högt, hon står i mitt knä med ansiktet och tittar på mig samtidigt så jag skrattar ju med då..Det var så gulligt. Sen idag låg hon i sin spjälsäng och jag skratta till när hennes söta lilla huvud kikade upp över spjälskyddet och hon skrattar också högt o hjärtligt o tittar nästan lite busigt på mig samtidigt. Så vi tittar på varandra o skrattar, känns så skoj. Som om vi skämtar lite med varndra fast hon är så liten så kändes det nästan som hon likson ska skoja lite med mig=)

Idag har vi fått hem vår nya kamera. Det är många grejer att lära in men Henrik tog några bra bilder.



Stina leker med sina julklappar. Hon har på sig maskeraddräkten hon
fick i julklapp=)


Här kikar Signe upp över spjälskyddet. Så här såg hon ut strax före
hon började skratta en massa=)

Kommentarer
Postat av: Annika

Härliga bilder! =) Vad är det för kamera ni köpt?

2009-12-30 @ 00:30:54
Postat av: Jennie

Tack Annika.Det är en Canon eos 1000D=)

2009-12-30 @ 09:24:48
Postat av: Annika

Gillar ni den? Funderar nämligen på en sån =)

2009-12-30 @ 11:55:39
Postat av: Jennie

Annika. Ja den verkar bra.Henrik är den som är mest intresserad. Så han håller på att läsa på inställningarna och så=)

2009-12-30 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0