All by myself

Henrik och Signe är ute och går. Dom är väldigt nära så att han fort kan ta sig hem och Signe åt i nästan en timme förut så hon bör vara mätt även nappen är med även om den inte är jättepoppis ännu, men men dom kan snabbt ta sig till mig i alla fall.
Vad vill jag få fram med detta då. Jo det är hur konstigt det känns att sitta här med en ganska så liten mage och Signe är inte här, det har ju vart hon och jag together i typ nio månader inte riktigt nio månader men typ. Nu är hon som sagt inte långt borta men i alla fall. Jag vet ju att hon har det bra hos pappa med men det är skönt o ta det lite stegvis. Nu börjar vi ju lära känna den lilla och lite av hennes rutiner med =)

Ha det fint !




Signe 6 dagar , den 5/8

Nu är kom dom tillbaka =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0