Stjärna utan is

Lördag veckans antagligen bästa dag. Igår gick jag och la mig ganska tidigt redan vid kl 22. Vaknade 9.30 över 11 timmars sömn inte dåligt det. Idag har jag massor energi så då ska jag försöka att få lite saker gjort. Idag ska jag hälsa på min far och ge honom en liten gåva just därför att han är min far. Fars dag är ju imorgon men då är det lite annat planerat så det får bli idag istället. Ikväll är stjärnor på is och det finns en liten prinsessa här hemma som får vara uppe lite senare en vanligt för att få se på ialla fall en del av det. Denna lilla prinsessa heter Stina och har blivit stormförtjust i dom vackra kläderna, musiken och den fina isdansen. Hon brukar skrutta omkring här hemma och dansa. Här nedan ska ni få se en bild när hon försöker sig på ett "flygskär" Hur gulligt som helst. Ha det fint !

                                                                                     Flygskär TADA!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0