Helgen

Har haft en skön helg med både lugn och ro men också partaj =) I fredags vart det afterwork på Stallet. Gick dit ganska tidigt och därför hem ganska tidigt också Kl. 21,30 sov Jennie sött hehe. Sov till 9,30 på lördagen och dagen startades med kaffe och en film. Efter filmen blev det en långpromenad och en kebabsallad. Sen blev det soffläge igen och under tiden jag låg tittade på tv så smög sig partysuget på. Jag hade slappat färdigt kände jag. För att piggna till blev det en liten promenad ner till solariet och när jag kom hem satte jag på lite partymusik tappade upp ett bad och hällde upp en öl.
När jag hade fixat mig färdigt hade kl hunnit bli ganska mycket så jag gick till en vän en liten stund innan vi gick vidare till krogen. Det pratades massor och det var kul att prata "ifatt". På krogen var det gott om folk och jag stannade nog till kl 1 innan jag begav mig till kebabbaren köpte med mig en lite kebab och knallade hem. Idag sov jag gott till 10 eller nåt sånt ska slappa lite till i soffan sen tänkte jag ta tag i lite saker. Blir nog en storstädning idag och en långpromenad. Ikväll ska jag nog pyssla om mig själv lite också med ett långbad med badsalt och ansiktsmask o grejor. Så är man pigg o utvilad inför en ny vecka.  Hoppas ni haft en lika bra helg som jag och god fortsättning !  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0