Halloweenparty

Vilken underbar morgon , det är så vackert ute och solen skiner. Lite sorgligt att sommaren är slut men hösten är ju så mysig den med. Idag ska jag städa lite torka golv och så. Sen ska jag laga potatisgratin med bräckt kassler och vitlöksbröd så himla mumsigt. Ikväll är det maskerad på den lokala krogen och jag är riktigt sugen på att klä ut mig vet inte vad jag ska klä ut mig till men jag har inte köpt någon kostym så det får bli nån slags zombie ellernåt hehe. Kan lägga ut en bild ikväll när jag är färdig. Ha det fint  


Hej snövit .Vinterblek redan, får nog gå en sväng till solariet snart. Sen är det klart att man fuska sig lite brunare med smink också hehe

Hej då sommar. Välkommen tillbaka nästa år.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0