Taggad

 
 
 
 
Nu är jag riktigt taggad att se hur långt benen och kroppen bär mig. Igår gjorde jag som Morran och spaade lite härhemma. Tänkte göra det som rutin varje onsdag. Pyssla om sig själv oså.
 
Idag är Henrik ledig så då ska jag passa på att inte pressa ner min tid på min löpning utan jag tänkte se hur långt jag kan ta meig. Siktar på minst en mil (sprang 8 km häromdagen) iaf men vi får se hur det går. Laddat med fullkornstoast m philadelphiaost,rökt skinka och tomat samt vaniljyouhurt och banan. Ska dricka lite vatten med och sen strectha sen tänkte jag dra iväg.
 
Hej mig!
 
Ikväll tänkte vi nog grilla om vädret tillåter.
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0