Tacksam

 
 
 
Igår hade vi kalas här hemma.
Mamma hade bakat en ljuvlig tårta!
 
 

Första 30-årskalaset slut och jag känner mig så rik på kärlek från nära och kära och jag har fått så fina saker så jag blir rörd.

 

 

 Kristallkronor inte en utan 2!

 
 Fick presentkort på olika skönhetsbehandlingar. Man kunde välja på fransförlängning, fina naglar, spraytanning mm fick även en hel korg full med produkter till mitt hemmaspa mm och på onsdag har jag tid för spraytanning på en annan salong. Ska bli kul och prova. 
 
Min samling från "Matèus" växte med fina vita assitter
 
Var jättetrevlig att träffa er alla och 
tusen tack för att ni kom.
 
 Nästa lördag blir det party nr 2.
 
 
 
Nu ska jag se om jag kan få i mig lite frukost. Är verkligen ingen frukostmänniska och får tvinga i mig frukost typ. Ska ut och springa en mil sen tänkte jag. Underbart väder är det idag med så det passar perfekt. Ska även färga håret och fixa till förlängning samt toppa håret idag. Ska bli skönt att fräscha upp håret. Har haft förlängningen i ,i ca 1.5 mån så idag ska den piffas upp ordentligt.
 
Ganska späckad vecka som kommer med massor av roligheter och planering av fest nr mm.
 
 
När gästerna gott hem hällde jag upp mig ett glas vitt sen fastnade vi framför spännande eurovisiontävlingen. Stort grattis till Måns!
Var ju på delfinalen när han sjöng och showen han bjuder på är riktigt cool. Verkligen värd vinnare och känns kul att ha sett honom göra det framträdandet live.
 
Önskar er en fin dag!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0