Riddarspelen

 
 
I helgen tänkte vi åka på riddarspelen 1 av dagarna. Därför fick jag någon idè om att jag och barnen skulle klä ut oss så här har jag sytt för fullt och nu är iaf barnens kläder färdiga. Ska bara sy en huvudbonad åt Iris också och sen kläder till mig.
 
 

Jag och Iris var på ÖF idag på förmiddagen. Idag var det utelek och korvgrillning. Iris älskar att leka ute. Vädret var dock inte jättekul men uppehåll iaf.
 
När vi kom hem fick det bli ett snabbröj och sen tog vi en nap. Snart kommer Signe och August från förskolan
och dem får kompisbesök idag på eftermiddagen.
 
Måste styra upp kvällen sen. Jag ska träna 1 timme ungefär. 6 km löpning samt mina magövningar och stretching. Henrik jobbar dock rätt sent på kvällarna så det gäller att vara förberedd. Tänkte som så att jag ser till att mat och disk är färdigt till klockan 18 och då byter jag om och kör magövningarna sen står jag redo att dra när H kommer hem. Då kan han bada och lägga barnen under tiden jag springer.
 
Ja det blir nog bra!
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0