God morgon

 
 
Tidig morgon här. Jag vaknar självmant tidigt. Kanske är ljuset? Måste säga att jag blev väldigt nöjd med min spray-tan. Man känner sig mycket piggare och sommarfin än som en blekansikte. Jag såg ut som en pepparkaksgubbe när den var nygjord men efter duschen blev det perfekt.
 
Har haft mycket att stå i. Igår var jag förresten på föräldramöte inför Signes förskoleklass,
Blir nog jättebra det där! Stora tjejen.
 
Ska strax byta om och träna lite innan alla ska göras i ordning inför dagen. Hoppas kunna ta mig ut på en löptur ikväll med.
 
Har det mesta under kontroll inför min fest på lördag. Är en del att styra med fortfarande. Men helt under kontroll =)
 
Näe dags att ta tag i dagen.
 
Ha det fint!
 
 .
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0