Vilken helg

 
 
 
 
Vilken helg det har varit.
Den har gått i 120 och jag har haft så kul.
Tack alla som kom på min fest och förgyllde kvällen och för alla fina presenter jag fick. Helt fantastiskt vilka fina vänner jag har.
Vi vinkade av sista gästerna vid gryning.
 
 
 
 
 
 
Barnen sov borta alla för första gången alla på en gång. Tusen tack till barnvakterna som offrade lite av sin skönhetsömn för att passa barnen åt oss! Dem verkade ha haft det toppen!
 
På söndagen piggnade jag till röjde upp lite och barnen kom hem igen ,sen begav vi oss till stan så shoppade vi lite . Fick en ny klänning i "mors dagpresent"
 
Sen hem och hämta upp en cykel jag köpt "second hand" till barnen. Dem har kört på balanscyklar och jag tyckte det var hög tid för Signe att prova trampcykel. Hon hoppade upp och trampade iväg på en gång utan stödhjul och allt. Stolt mamma här =)
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
Update med en bild.
'''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''
 
Sen firade vi min mamma och fick gått fika.
 Helt underbar helg. Intensiv men underbar.
 
 Förresten!
Ikväll har jag tatueringstid.
Blir spännande.
 
Nu ska jag försöka piggna till lite här =)
 
Ha det fint!
 
 
 
Trackback
RSS 2.0