Seg

 
 
 
 
 
 
Känner mig riktigt seg idag..
Fick massor gjort igår som tur var så vi har kunnat chilla på rätt bra här hemma. Vi har varit ute en stund och bara varit hemma förutom en tur till vc och leksaksaffären. August, jag och Henrik ska vara med i en studie från Karolinska så vi var på vc och lämnade blod. August var så modig och satt helt still och lugn när dem stack honom. Sen tog jag med honom till leksaksaffären så fick han välja en grej. Hade även med klubba och ett litet paket till vc. Då blir inte sjukhus förknippat med en massa jobbigt bara. August har ju under sitt 4.5-åriga liv varit med om ganska mycket sjukhusvistelse och nålstick så det känns bra att det inte gett honom några men. Såg de små små ärren efter alla pvk:er på hans händer när jag skulle emla honom inför blodtagningen. Min tuffa kämpe <3
 
 
 
Här har vi ätit middag precis. Köttfärssoppa och knäckebröd. Jag ska strax byta om och hemmaträna lite innan min andre hälft kommer hem från jobb så ska jag ge mig ut på en löptur. Soffan kallar extra mycket idag.
 
 
 
 
Vi är ett riktigt team vi <3
 
 
Ha det fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0