Möhippa

 
Har varit lite tyst från mig men har haft fullt upp!
 
I lördags hade vi dessutom möhippa för fina vännen som gifter sig inom kort. Vi hade en fullspäckad dag med
S W A T, sumobrottning, masaor av god mat pole dance och avslutade med krogbesök.
 
Riktigt kul var det!
 

Fin "Bride to be"
 
 
I söndags blev det sol och vila. På kvällen grillade vi och njöt av sommarkvällen.
 
Idag har jag fixat och donat i mängder då vädret visar sol hela dagen imorgon. Så då ska jag inviga min bikini jag köpte i fredags. Siktar på en heldag vid havet.

Näe nu ska jag göra plankan och sen slänga mig framför tv:n.
 
Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: JohannaIsabella - Gravidblogg

Vad kul med möhippa! =)

2015-06-30 @ 22:25:59
URL: http://johannaisabella.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0