Hej i sommarkvällen!

 
 
  Här sitter jag ute på altanen med ett glas vitt och skriver. Här njuter vi av sommaren till fullo. Igår var vi vid havet och åkte sen och åt på restuarang Melkes i Valdermarsvik. Plankstek valde jag. Faktiskt en favvo för mig och dem hade gjort den riktigt bra. Barnen fick slicad pizza. Det går alltid hem. Kan tillägga att dem njuter verkligen av sommaren. Bad och lek mest hela dagarna. Så det blir faktiskt sovmorgon för det mesta här nu ;)
 
 
(Lite blek här men inget som inte en spray tan kan råda bot på) 
 
 
Var ute och sprang och pw:a igår med.
Var så varmt så pallade inte springa hela tiden.
 Men blev iaf ca 8 km. Löpning och pw.
 
Idag har jag piffat mig lite bla för imorgon ska vi nämligen på bröllop! Min barndomsvän ska gifta sig! Så kul! Glad för deras skull!
Har gjort en spray tan idag samt fixat naglarna.
 
På eftermiddagen har vi mest varit ute. Underbart.
 
Just det gaddade mig lite mer häromdagen. Byggde på lite på den på handleden samt fyllde i den jag har på fingret då den som väntat inte läkte nåt vidare (Lite klurigt med det på fingrar tydligen) men nu ser den bra ut.
 
 Brorsans arm brevid. Mina bröder har betydligt mer tattos än mig ;)
 
Näe nu kallar soffan!
 
Ha en fin kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0