RS

 
I onsdags blev lillpluttan så hängig.
Andades fort,gnällig och feber. Ville  inte äta och kunde inte sova osv. Ringde 1177 men kunde inte få någon direkt hjälp därifrån så åkte till vc som jag också ringt till och väntade på uppringning ifrån. Vi fick komma med henne och då visade sat/syresättning 88% vilket inte är så bra.
Läkaren tyckte dock att vi kunde åka hem då blodproverna var bra. Jag höll inte riktigt med och påpekade att henns storebror tidigare blivit inlagd med 92% i satration när han var mindre å efter att ha rådgjort med kollega blev vi ombedda att åka till barnakuten. Där blev vi inlagda och fick stanna 2 nätter. Kom hem idag. Så skönt men dom har tagit väl hand om Iris. Ev är det RS hon har. Nu mår hon mycket bättre. Här hemma har vi bl a bakat och ätit god och nyttig pizza.
Barnen fick korv med bröd. Det är en favvo för dom.
 
 
Efter maten tog jag en tur på löpbandet på 5 km. Efter badade jag och Iris ett härligt bubbelbad. Skönt efter 2 nätter på sjukan.
Nu ska jag poppa lite popcorn sen slå mig ner med maken i soffan framför tv:n!
 
Trevlig kväll!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0