Mysdag

 
 
 
 
 
 
Efter att ha lämnat S och A på förskolan idag gick jag och Iris och brunchade på Sandelius. Sen hem och plocka och dona lite innan det blev en liten motionsrunda på löpbandet
Iris såg när jag knöt mina joggingskor och la genast beslag på bandet ;)
 
Gjort lite smycken idag med. Testar en "ny" variant namnarmband som jag tycker blir riktigt bra.
 
Visar några exempel.
 
 
Piffade iordning mig innan det var dags att hämta barnen. Vi skulle nämligen fira sötnosen Noel som fyllde 2 år idag.
 
Hämtningen idag var en riktigt tålamodsprövning då barnen var trötta eller nåt..Iaf till slut var vi på väg till kalaset. I sista stund slängde vi oss på bussen så slapp vi gå i snöblasket. Vi hade tur att vi såg att den skulle gå precis för jag hade planerat promenad egentligen men var inte alls sugen på det just då.
 
En mysig eftermiddag med vänner och gott fika blev det. Hem och laga kvällsmat sen lägga barnen. Pilterman skulle ha en brasa i kaminen på hans rum ikväll. Mysigt.
 
 
Imorgon är det torsdag vilket brukar betyda full rulle med förskola, sen öppen förskola och gympa på kvällen. Brukar ha lite städ inför helgen på torsdagar med.
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan med maken strax. Trevlig kväll!
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0