Happy New Year!

 
 
Vi hade en jättemysig nyårsafton igår. Mycket planer som ändrades dock men allt blev bra tillslut. Signe var på sin första kompis-sleep over dagen före nyårsafton hos kompisen Sol. Hon verkade ha ett toppendygn och de kom lagom till vår nyårsmiddag.
Tanken var att jag skulle ha åkt på fest i stan och partaja med min bror efter men det blev lite problem med skjutsen så jag som iof var i någon form av paltkoma blev hemma i soffan istället. Jag och maken tittade på serieprogram och vid 12-slaget gick vi ut och kollade på raketer och skålade in nya året! Precis utanför med dörrn på glänt så vi kunde höra barnen om de skulle vakna. Det går förbi mycket människor på gatan som är jättehal och en tjej ramlar och verkar bryta armbågen/armen. Jag fick ringa ambulans och springa in och hämta massor av filtar och grejer. Till råga på all så svimmade hon också. Ambulansen kom till slut och jag hoppas att allt gick smidigt bra och att det inte var något överdrivet avancerat. Jag gick in till Henrik och varvade ner lite in bedtime.
 
Lite speciell start på nya året men kändes bra att kunna hjälpa till.
 
Här hemma är det riktigt chill nu. Vi försökte boka en spontan weekendkryssning här nyss men allt var slutsålt typiskt nog så barnen ska få ha skoj i simhallen imorgon. Jag och Henrik tänkte shoppa lite också på rean. Jag och H ska strax iväg på bio. Barnen har så många nära och kära som gärna är barnvakt åt dom så vi passar på lite extra nu när det är långledigt känns det som :)
God fortsättning!
 
Självklart har jag tänkt att visa en årssammanfattning men den kommer se lite annorlunda ut denna gång men det kommer!
 
 
Lite bilder från igår!

God fortsättning!
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vilka härliga bilder! Hoppas det gick bra för tjejen och vilken tur att ni kunde hjälpa ;)

God fortsättning!

2015-01-06 @ 01:22:03
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0