Mobillöst

 
 
God morgon nya vecka!
Häromveckan gick min mobil sönder så var utan ett par dagar. Eftersom att jag gillar att fota men oftast gör det med mobilen så fick systemkameran dammas av istället.
 
Helgen har varit fullspäckad med roligheter. Väldigt intensivt men roligt. Fyllt med festligheter faktiskt. Av alla dess slag.
 
Först ut var det Stina och några av hennes kompisar som skulle ha övernattningsparty här i fredags. Så vi var 10 personer i huset till middag och frukost. Så det var mycket mat att laga.
 
 
Välkomstdrink på altanen. Då passade vi som inte var med på partyt på att ta att och smyga undan till en annan del av huset.
 
På lördagen hann jag med ett klämma in lite träning. Gjorde mina magövningar och löpning.
 
På eftermiddagen skulle vi till stan och fira Henriks kusiner. Sen hem vid klockan 18 på kvällen då kom det gäster till mig och sen begav vi oss tillbaka till stan för att gå på trubadur. Snälla lillebror kunde köra oss. Vi kände dock att det vore kul att dansa lite så vi gick till Harrys mm och dansade och hade det toppentrevligt . Klockan 4 på morgonen kröp jag ner i min säng.
En riktigt toppendag.
Igår var vi bjudna till barnens faster som också fyllt år. Vi fick massor av gott fika. Innan var vi på plantagen och köpte vårblomster mm. Vi hann faktiskt fixa lite i trädgården med.
 
Nu laddar jag för en ny vecka med en stor kopp kaffe eller 2 ;)
Jag och barnen ska på picknick i folkets park med andra mammor och barn.
I eftermiddag skulle mamma och Erik passa barnen en stund. Vi ska göra en ny värdering på huset i om alla förändringar vi gjort (kök, mm).
 
I eftermiddag har jag fikadate med finaste Josefine och Luva.
Ikväll har jag tänkt hinna med att träna. Siktar på 4 pass i veckan.
 
Iaf. Nu behöver jag sätta igång så vi kan komma iväg på picknicken.
 
Ha en underbar dag!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0