Vitt.vitt,vitt oså lite rosa ;)

Vitt, vitt,vitt oså lite rosa!
 
 
Kände inte för orange pumpor inomhus så i år blir det vitt och rosa ;)
Jag har målat vanliga pumpor och sedan har jag fyndat virkade dukar på loppis och trätt över skaftet. Blev nöjd. Har inte kommit på det själv :)
 
Jag har som ni ser pysslat lite idag med pynt och bakning. Vi har ju någon som fyller ett år imorgon! Vi ska passa på att fira Stina också som fyllde år när vi precis flyttat in. Vi ahr ju självklart firat vår tioåringen redan på födelsedagen <3 Nu har vi ju kommit iordning bättre så det lämpar sig för kalas.
 
Tänk att min lilla tjej fyller ett år imorgon. Kommer så väl ihåg 18 oktober 2013. Jag var väldigt pigg trots mitt höggravida tillstånd :) På kvällen innan vi bänka oss framför tv:n blev jag sugen på pasta och stall mig och lagade mat. Undra om kroppen visste vad som komma skulle. Innan vi lägger oss skojar H om att jag ska väcka honom när vattnet går och några timmar senare är det precis vad jag gör. Jag hade mina aningar om att detta kunde gå fort så barnvakt ringdes ganska snabbt och även förlossningen som trodde jag skulle komma in för tidigt. Först ringde jag ju och berättade om vattnet men det dröjde inte länge innan det började kännas i magen och jag vet att när det börjar göra ont på riktigt så är det inte långt kvar i mitt fall om jag ser till tidigare förlossningar. Ca 3 timmar efter vattenavg kommer hon i full fart och högt skrikandes. Efter ca en halvtimme på förlossning. Lilla handen på kinden också.  
Älskade lilla donna! Imorgon den 19 oktober. 1 år sen alltså! Grattis älskade underbara unge!
Bilden är från 18 oktober 2013 :) Tänk att Iris låg där i. Startklar!
<3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0