Saturday

Äntligen har jag kunnat sätta mig vid den stationära datorn. Funkar inget vidare att blogga från mobilen. Håller på med en grind nu så att man lättare kan vara på övervåningen (Iris racerbabyn ni vet).
 
Det går i ett hela dagarna men vi börjar komma riktigt ordentlig iordning. Det är ju så kul att fixa trevligt i hemmet där man numera bor. Denna helgen ska dock spenderas en del i andra huset. Dags att göra sista racet där. Förutom massa flyttfixande så har det varit en massa roliga kalas nu i oktober och så kommer det fortsätta vara. Nästa helg fyller min "lilla" bebis 1 år och Stina ska firas samtidigt. Hon har ju fyllt jämnt och 2-siffrigt!
 
 
Bjuder på en bild från förra helgen då jag inte lyckas få in bilder från kameran just nu ;)
Bubbel i 2 bemärkelser
Har ett bubbelbadkar nu. Love it!
 
Som sagt. Trevlig helg på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0