Host och snörvel

 
 
Skämt åsido. Det börjar vända. Idag orkade faktiskt dra på mig lite smink och ta mig till Linköping. Vi skulle åka med Signe till ögonmottagningen idag. Det gick bra där. Återbesök om 4 månader. Efter blev det faktisk mc-donalds och en snabbsväng in på panduro, Ska baka lite till Stina och Iris kalas i helgen. Hittade så fin utstickare på panduro. Här hemma har det annars varit lugna puckar.Lägger upp lite bilder från senaste dagarna.

Snart ska här läggas barn och jag tänker hälla upp mig en stor skål med apelsinsorbet och bänka mig i soffan. När jag är 100 % frisk igen tänkte jag ta tag i träningen igen :)

Trevlig kväll på er!
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0