Hello!

 
 
Hello!
Kikar in lite fort. Nattning av barn på gång efter en härlig dag. Känner mig så rik som har min fina familj. Idag vill jag även påminna om världsprematurdagen. Alla 3 mina har kommit före beräknad förlossning Signe i v.37+0 och August i v.34+1 och Iris i V.38+0 men en av dom. August kom så pass tidigt att han räknades som prematur. Man kan skatta sig lycklig över vår neonatalvård här i Sverige.
 
Har haft en riktig mysig dag och tagit allt i lugnt och skönt tempo Eftermiddagen/ har vi spenderat hos mamma och co som bjöd på mat och barnvakt så jag kunde träna lite på deras gåband bl a.
 
Iris går för fullt nu. Nästan som hon inte gjort annat. Imorgon ska vi till ÖF.
 
Nu ska jag slå mig ner i soffan med älskade maken min =)
 
Ha en fin kväll!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0