Glest

Glest på inlägg men har inte riktigt blogglust. Får se om den kommer tillbaka. Det är full rulle i mitt liv. Älskar det! Nu är det snart dopdags för Iris. Allt är ordnat. Cheescakes i frysen och mat beställd och lokal bokad osv Sångerna är bestämda och en tjej kommer och sjunger för oss. Min svärmor har sytt en bedårande dopklänning av sin bröllopsklänning.
 
Vi har fullt upp på dagarna. Trots att jag är hemmaförälder ;) Igår var vi på öf. Fick med oss ett gäng hem som vi bjöd på korv med bröd i trädgården. Superkul.
 
En snabb update från mig iaf. Möjligt att det här är mitt sista inlägg i bloggen. Vi får se. Finns ju så mycket andra sociala medier också känner jag. Aja
 
 
jag kanske bloggar igen. Lovar dock inget.

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Sluta inte! Är ni nöjda med barn eller kan det bli fler i framtiden?

2014-03-05 @ 21:01:36
Postat av: Cissi

Sluta inte! Kommer sakna dig då ;)

Hoppas dopet gick bra ;)

2014-03-20 @ 13:32:14
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0