Viktpejl efter jul

 
 
Nu över ju och nyår har jag skippat vägning och mätning totalt men imorse var det dags. Neråt har det gått och vågen visade 56.1 kg och 75 cm i midjan och bmi visar 21.6 så det är helt ok. Jag har många bollar i luften för stunden men det är kul. Jag håller på och fixar födelsdagsfest för August samt barnkalas och planerar dop. Det mesta grundliga är färdigt. Saker som ska beställas osv. Igår kom August paket från lekmer också och jag tror allt gossen kommer bli rätt nöjd ;) Vi körde på både döskalleö och piratskepp samt figurer från Jack and the neverland pirates plus 2 st stora dinosaurier. Spindelmannen och superhjältar är ju något han älskar också men vi sikta in oss på lite annat denna gång. Har ju fixat så att Spiderman kommer på hans kalas och ett spidermanpaket också. Tror spidermandräkten till vuxen är på väg. Ska bli kul och se. Oj vad jag babblar jaja hoppas ni hänger med i det jag skriver =)


Trevlig helg på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0