Monday

Iris och August imorse.
 
 
Vi har haft en skön helg med god mat,och sovmorgon och igår fick jag även till ett träningspass.
Körde ca 12 min crosstrainer och ca 40 min gång/löpning på band sen var det 30 squats och 30 situps har jag för mig nåt sånt och plankan 1 min ggr 3 (m varitaion) och 10 halvbra armhävningar. Kändes bra =)
 
Idag har jag Signe,August och Iris vart på busfabriken med vänner. Karin och hennes små grabbar. Mycket trevligt och chryslerbussen blev fullastad. 7 personer.
 
Nu i veckan har vi en del och göra lite läkarkontroller och sånt, Tandläkare med tror jag för Signe.. På lördag ska jag börja på innebandy igen förresten! Det var inte igår kan jag säga! Kul är det i alla fall och flåsis blir man!
 
Ha det så fint!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0