Läkarkontroll

Idag var det dags för läkarkontroll för min lilla plutteskrutta. Jag var dock inte helt beredd på att hon skulle få sprutorna det gick ändå bra men gjorde ont i mammahjärtat. Hon var så glad,låg o log och skrattade högt men nu är det gjort iaf. Växer bra gör hon också. 5550 gram väger hon nu och är 60 cm lång. Hon ligger nästan precis på medelkurvorna på både längd och vikt.
 
En liten rosett fick sitta i håret en kort,kort stund när jag fotade =)
 
Innan bvc hade jag och småtjejerna girltime med lunch på "San delicious". August var nämligen med sin far till stan på ögonkontroll (pga att Signe skelar)
 
Signe och August är inte helt enkla att fota
 
Ögonkontrollen gick bra med. Verkar inte vara något med synen ho Ausgust. Iris kommer också få remiss och vartefter ska ju Signe operera sin skelning.
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0