De senaste dagarna..

 
 
***************************************************************************** 
 
Dagarna är ofta  ganska fullspäckade;)
Nu kan jag dock slå mig ner och blogga lite. Båda våningarna är i ordning (det tar sin lilla tid att städa  typ 248 kvm ;) )Barnen hjälpte till med övervåningen också. Med deras leksaker oså =) Alla andra sysslor är  också gjorda. Nu kan vi ta fredagsmys resten av dagen-. En brasa i kakelugnen ska jag tända med iof.
 
Har haft S och A hemma från förskolan 2 dagar denna vecka för att undvika diverse smetor som går. Så en dag på föris har de variit denna vecka.Så i tisdags fick de följa med till Öppna förskolan istället. Mysigt. Imorgon ska jag och Henrik iväg på trevligheter så vi har barnvakt hela långa dagen.
 
Näe nu tar jag och slänger in par bilder istället.
 
 Trevlig helg på er!
 
 Barnen fick pynta var sitt hus och de satt länge. Giggi hjälpte till med och mormor trapptränade med Iris under tiden jag smälte socker :)
Augusts gummistövlar hade gjort sitt så planterade lite grönt i dom istället och ställde de på trappen. Litet tips :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0