Skön söndag

 
Igår var jag iväg på massor av trevligheter. Var och tittade på huset på eftermiddagen. (Tog några mått så jag tänkte sy lite här sen.)
 
Sen mötte jag upp kompisarna M och M. Sen stack vi in till stan till min brorsa där jag och en av kompisarna skulle sova över. Jag hade packat som man kunde tro jag skulle stanna en vecka men det var bara över natten..

Väl inne i stan gjorde vi oss i ordning och satt och snackade en stund innan vi begav oss till Harrys för och käka.
Maten var överraskande god.
Ett glas vitt till det blev grädden på moset ;)
Drog sen vidare till Mörners där vi satt en stund innan vi kände att det var dags att inta dansgolvet på kvällen. Efter massor av dans avslutade vi en lyckad kväll med kebabtallrik till kvällsmat innan vi gick hem till brorsan min och sussade. Kom hem förut och myst med familjen och varit på loppis mm. En toppenhelg!
 
Hoppas ni haft det detsamma!
 
Ha det fint!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0