Mycket på G

Det är full rulle i livet trots semestertider ;) Kommer med en liten update med små bitar iaf..Iris som mest har suttit still och pulat med grejer är det numera full fart på. Den 19 Augusti blir hon 10 månader. Hon har både lärt sig krypa (och vilken fart också) och att resa sig mot saker denna månad. Tycker också att hon börjat prata lite.."Hej" säger hon och även ordet "mamma" tror jag hon försöker sig på ;)
 
 
Vi är mitt i försäljning av huset och det är så spännande! Eftersom att huset vi köpt är så mycket större och med högt i tak osv så är vi på fyndjakt efter gamla möbler att ge nytt liv så att de passar in både i huset och med oss.. 
Bildbombar med lite vad vi gjort hittils. Tur att man har proffshjälp inom just detta området i familjen ;)
Där ser ni lite möbler vi fixat. De färglada ska vara i Signes och AUgust rum. När jag tittate på "Pippi Långtrump" igårkväll  med barnen förstod jag precis vart min hjärna undermedvetet hade hämtat inspo ifrån :)
Var tvunget att googla fram en bild från "Villekulla inside" och hittade denna bild.
Bild från wikipedia
 
I Signe och August rum har jag tänkt en vintagestil lite A la "Pippi Långstrump". De kommer få dela på ett väldigt stort rum som vi sen när de blir större kan dela av till 2 rum. Stinas rum är väl det som kommer få vara lite modernare i stilen. Som ni hör massor av ideer o planer. Så kul. Vårt hus är ute på hemnet nu och i samband med förskoleinskolning så ska vi sälja det. Ja ni hör. Fullt upp! :) Idag är det måla möbler och ta dagen som den kommer. Imorgon lite husfix inför visning och försäljning!
 
 
Här kommer länk till huset vi säljer nu.
http://www.hemnet.se/bostad/villa-6rum-atvidaberg-atvidabergs-kommun-slevringevagen-10-6497175
 
 
 
 
Ha det fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0