Weekend

Så var det dags för helg igen. Nu börjar det verkligen bli vardag igen och fredagskänslan infinner sig. Signe verkade tycka att gympan var superkul så det ska vi fortsätta på =) Här ska jag röja av lite fort göra oss iordning sen har vi pizzadate med pappan i huset.
 
Bara ca 8 veckor kvar nu till beräknat. Vi har bestämt att vi ska hitta på något på tu man hand med barnen. Så imorgon har jag och Signe bokat biobiljetter till "Smurfarna 2". August och Henrik ska gå på flygvapenmusèet under tiden. Sen ska han och Stina vid något annat tillfälle åka till simhallen.

Nu är jag bara några dagar ifrån graviditetsveckan jag blev inlagd i när jag väntade August. Låg på sjukhus 11 dagar sen föddes han i v34+1. Tänk så nära förlossningen börjar bli ändå. Nu får denna lilla donna gärna stanna inne längre än så men nära är det oavsett! http://kampan.blogg.se/2011/january/pa-karolinska-antanatal.html

På söndag ska jag ha klädparty =) Så full rulle även i helgen. Nästa vecka full rulle med så får se hur mycket jag bloggar.

Måndag-ÖF
Tisdag-BM
Onsdag-Till veterinären och kastrera Lakrits.
Torsdag-Bvc och barngympa
Fredag-

Trevlig helg! Nu måste jag ta tag i dagen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0