Syskonlika =)

 
Godafton. Söndagkväll har vi nu!. Igår fotade vi Iris i samma kläder som Signe och August haft. Visst är dom lika?! =)
 
Denna helg har vi fått så mycket gjort och det känns toppen. Som ni ser tidigare har jag gjort ett fläcktest.
 
Djuren har fått städat och fint och deras fodertunnor har fyllts upp inför vintern och värmelampan dammats av. Dom har det så mysigt. Kaninuteburarna har blivit urstädade och Stampelina som är ensam kvar av kaninerna har flyttat in till hönsen för sällskap och värme men hon har gått om eget space i hönshuset med =)
 
Idag har även vårat hus städats och tvätten har kommit ikapp och veckomatlista är skriven. H är och handlar nu och har även tagit en sväng till återvinningen. Förmiddagen spenderades utomhus. Plockat i ordning och gjort lite julfint.
Imorgon ska jag börja med en 30 dagar plank och squatchallenge. Ska bli kul och jag känner mig peppad.
 
Just det vi hade även besök av min pappa och Lena och Nellie, Iris tyckte att morfar var så skojig =)
 
 
Den snygga frisyren står Lena för =)
 
Ha det fint!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0