Igår sol idag regn

Gör mig dock inget mina blommor och planteringar behöver vatten och då slipper jag vattna själv. Fast solen tittar fram bakom molnen =)
 
Tänkte visa bild från senaste och oplanerade kullen kaninungar. Dom har börjat komma ur boet nu så snart ska dom få flytta ut från matkällaren ihop med mamsen. Blev ett gäng. Så söta. Hojta om ni vill ha en kaninunge =)
 
Igår var på playdate hos M och M. Kul och fick god äppelkaka. Studsmatta är som vanligt poppis!
 
Nu ska vi strax äta lunch här. Stroganoff ris. Rester såklart men först lite tvättfix och bäddning av sängar. Hann inte imorse då jag hade tidig tid hos mvc =) Barnen käkade ändå dubbelfrukost idag så det går och skjuta lite på lunchen. I eftrmiddag behöver vi ta oss till affären och handla middag.
 
Ha en fin dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0