Härligt

Underbart väder idag! Har ägnat denna fredag åt städning både ute och inne och hos djur. Vi tog oss en powernap med förut jag och barnen innan H kom hem från jobbet. Börjar se vårfint ut i trädgården och gräset börjar grönska. Ska handla hem lite blomster med och sätta i mina krukor. Skulle även vilja plantera lite men måste komma på hur jag ska bära mig åt att få hönsen att låta bli att sprätta upp fröna ur rabatten i såna fall.

Nu tar vi snart kväller. Lägga barnen och slå sig ner framför en film. Dricka ciderkaraktär i champangeglas blir lite fredagsfestligt =)

Ha det fint!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Låter som en skön fredag det! Skönt att det äntligen börjar bli lite vår ute!

2013-05-04 @ 10:15:56
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0