Lördagen

Lördagen har bestått av hemmamys. På förmiddagen har jag städat och barnen målat med vattenfärger. Jag färglade förresten ett par tavlor till barnens rum igår..August gillar bilartavlan väldigt mycket =)
 
August sov middag tidigt idag då han även vakande tidigt..Efter lunchen passade jag och Signe på att chilla i soffan medans August sov vidare..
Den fina blommorna överraskade mig maken med häromkvällen <3 Trött tjej i soffan <3
 
På eftermiddagen gick vi ut och umgicks med våra fina djur..
Stampelina och Stampe dejtar varandra med ett nät emellan sig sålänge..
 
 
Barnen lekte med dockvagnar medans jag pysslade med djuren..Signe ville gunga men vi konstaterade att hon blivit för stor för den gungan..
 
När vi kom in började det bli dags för middagen. Pizza med hemgjord pizzasallad. Mums!
 
Nu har jag lagt barnen och ska röja undan lite sen blir det att slå sig ner i soffan och se om det är något på tv:n. Vänta på att maken ska komma hem =)
 
Ha det fint!
 

Kommentarer
Postat av: Cissi - mamma till Emma och smurfen i magen

låter som en riktigt mysig dag... hoppas helgen fortsatte så!

2013-01-07 @ 12:00:32
URL: http://nastanperfekt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0