It`s friday!



Härligt med fredag! Idag ska jag städa och fixa lite. Städa hos Stampelina med om hon låter mig. Hon är ju med största sannolikhet dräktig och verkar vara full med gravidhormoner och surskallig =)

Igår plockade jag lite här hemma vi hade lekbesök och jag och Signe var på bvc och lekte.

Funderar på att starta om min facebook från början. Kan man göra så? Alla "vänner" som man inte pratar med försvinner och man kan börja på noll. Ska fundera på den lite. Kanske efter mitt evenemang (meandiparty) är färdigt. Svårt innan ;)

Trevlig helg till er!

Kommentarer
Postat av: Hemtrevligt hos Johanna

Ja, fredagar är härliga! Fina mössor i nåt inlägg ner, är det du som har gjort dem?

Johanna

2013-02-08 @ 12:43:21
URL: http://johannasv.blogg.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Önskar dig en trevlig helg, å ser att även du njuter av fina tulpaner <3 KRAM!

2013-02-08 @ 14:20:23
URL: http://lurans.blogg.se
Postat av: Malin

Hur är det med snön nere i Åtvid? Mycket?
Jag är redan trött på att skotta snö :(

Kan du inte bara ta bort de du inte pratar med? ;)

Jag tar med mig pengar för mascaran på MeandIpartyt. Kan man köpa en mössa då med??

KRAM!!

Svar: Hej. Ja usch vad mycket snö det är! Tar aldrig slut. Förstår att du är trött på att skotta! Angående facebook så tror jag faktiskt att jag startar om den men säger till innan så får dom som tror att dom kommer saknar mig lägga till mig igen ;) Har ju mycket bilder och så också som kanske inte behöver ligga på facebook. Blir ju mer o mer bilder med. Har dom ju både på data och blogg oftast =) Det blir jättebra till meandipartyt. Lägger undan ugglemössa åt dig med om jag tror att den kommer passa till Zoe =) KRAMAR!
Jennie

2013-02-08 @ 19:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0