Underbart

Idag har vi tittat på vår lilla igen. Allt ser bra ut och inget bråck så långt ögat når Hon ligger med huvudet neråt. Bebisen är en tjej vilket vi redan visste men det är dubbelkollat. Hon ligger + ca 10% på vikten och om jag går tiden ut och hon håller sin kurva skulle hon väga ca 3900 gram. Sannolikheten att jag går tiden ut var liten. Underbart att få se sin lilla igen och allt ser bra ut! Har börjat tvätta upp bebiskläder med. Så sött! Med August fick jag bedrest omkring denna veckan. Är i vecka 28+2 så nu tänkte jag vara ute i god tid =)

Innan ul fick vi god mat hos svärmor. Moussaka. Mums!

Nu ska jag slappa lite innan en tvätt åker in och så har jag faktiskt en påse med nytt från AMiS som jag ska packa upp och fota med vartefter. Håll utkik på facebook. 16 nya mössor kommer upp =)

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0