BM V.29+2

Igår kväll fick jag börja fasta för imorse var det dags för sockerbelastning. Drycken är ju vidrig men jag fick ner den iaf. Sen vänta 2 timmar och det gick snabbare än vad jag trodde. Ingen gravditetsdiabetes visade resultatet. Skönt! Vågen stod på 64 kg och SF-måttet var 28 cm och låg mitt på kurvan. Första mätningen låg det vid översta kurvan men då låg bebis så högt upp. Hon ligger med huvudet neråt fast rörligt. Mitt hb var 129 så jag kan sänka till 2 järntabletter i veckan. Urinprov var också bra och blodtryck 120/65. Lillas hjärtslag 142. Helt Godkänt allting.BM tyckte nog att det kändes som att bebis är lite åt plus-sidan i stl och det visade ju ul också. Känns bra att allt såg bra ut =) Nu ska jag snart börja med middag. Blir ugnstekt falukorv och mos idag =)

Eftersom att Henrik överraskade mig i fredags med bio-date och middag så ska jag överraska honom med en fin blomma ikväll tänkte jag.
Ha det fint!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0